Pembongkaran Jenayah Ilmiah

Pembongkaran Jenayah Ilmiah
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRBMcAU2NhqKaenXM9za_nITu8GZKn1CDwpGwh9FGVGwAhtkMKtLmqYCrqkR-6A5eZ_6d_Nap300aIEwy5e6dY1fAmCr8cPQGFsgdoRXrX-oFG9MBwtJ0K4rzqvHbNUdi49DFNR__Qz9sC/s72-c/PJ-1186L.jpg
Pembongkaran Jenayah Pada awal tahun 2001 telah terbit sebuah buku susunan seorang penulis tempatan berjudul “Salafiyah Wahabiyah Suatu Penilaian”. Buku ini menilai asas-asas yang menjadi pegangan mereka yang bermanhaj Salaf al-Salih, yang juga dikenali sebagai “Wahabi” di kalangan mereka yang menyelisihinya.

Penilaian, hujah-hujah serta penjelasan dalam buku tersebut disusun rapi bercorak ilmiah sehingga menyakinkan orang ramai termasuk pihak-pihak berwajib tempatan. Namun benarkah penilaian yang dilakukan dalam buku tersebut?

Buku ini tidak ditulis khas kepada mereka yang bermanhaj Salaf al-Salih sahaja tetapi umum kepada semua pembaca, khasnya bagi mereka yang berminat dalam subjek nama-nama Allah dan sifat-sifatNya.

Buku ini juga dapat dijadikan sumber perbandingan bagi mereka yang ingin mengenali apakah itu Manhaj Salaf al-Salih dan ciri-ciri ilmiah yang menjadi dasar pegangan umat yang mengikuti mereka berbeza dengan ciri-ciri pemfitnah dan pendusta yang menjadi pegangan mereka yang menyelisihi Manhaj al-Salih.

Harga: RM24.00
Penulis: Hafiz Firdaus Abdullah
Muka Surat: 432
Penerbit: Jahabersa

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Comments

Cari Kami di Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kedai Buku Al-Hidayah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger