Minda Muslim SUPER

Minda Muslim SUPER
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSBF63ER7TGoHY_N2qatBvGS3xfBDgJGj8aYpAa4im_rvvbWR_fapVL8pUvK0MIFzbDq4SR1ZzdDNOmH5Yt4_uoUEcc3W7egTqoO9CEnDBaRfclrCS-prIYW0-sWqBMnK8dwhtcEF9TI9x/s72-c/minda+muslim+Super.jpg

Sejarah membuktikan, umat Islam adalah umat Super. Mereka bermula daripada zero dan berubah menjadi Hero. Di peringkat awal, umat ini dianggap seperi tunggul, tiba-tiba berubah menjadi unggul. Kemudian, imat super ini Berjaya mengubah dunia dan ia dalah suatu episod yang paling mengagumkan dalam sejarah manusia. Segala perkembangan menakjubkan itu didokongi oleh individu-individu yang berupaya menjana kualiti kelas dunia. Dalam konteks ini, individu-individu itulah yang digelar Muslim Super.

Minda Muslim Super memfokuskan Islam sebagai satu acuan dan modul dalam kehidupan yang mampu melahirkan golongan yang hebat. Golongan yang berupaya mencipta keajaiabn. Golonga yang mampu mencipta perubahan. Golongan yang mencipta tamadun yang dihormati.

Menggunakan pendekatan semi-akademik, setiap topick yang dibincangkan disusuli dengan pandangan dan kajian daripada pakar-pakar. Pandangan dan kajian itu pula dijelaskan secara mudah menggunakan bahasa indah. Selain itu, ia turut membincangkan mengenai Islam dan Iman menggunakan pendekatan kontemporari tanpa menafikan disipilin ilmu Islam. Ia bagi memudahkan semua lapisan masyarakat termasuklah individu yang baru mengenali Islam untuk mengenali iman.

Harga : RM 35.00
Muka Surat : 419
Penerbit : PTS Millennia
Penulis : Dr. Danial Zainal Abidin

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Comments

Cari Kami di Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kedai Buku Al-Hidayah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger