Jampi Jelmaan Al-Quran & Hadis

Jampi Jelmaan Al-Quran & Hadis
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQZmBZlYg6v_1gPjESPxvamwmyEzcWRNiZc-P12t5nEQ-Yws52pMoxG2elrwQwhk6sv2KFaIZlBPH0JqplNH1QL8qQNza_1wHZpoJGU5hsIe9gN2BsYRBGDhPHHc6BA5uWioSDgaZTCXYj/s72-c/jampi+jelmaan+al-quran+dan+hadis.jpg


Alam ghaib adalah misteri yang tidak akan dapat diterokai manusia tanpa bantuan wahyu Allah dan hadis Rasulullah. Penulis berusaha menyusun dan memperkenalkan kepada pembaca hakikat kejadian jin menurut al-Quran dan hadis serta kisah-kisah di sebaliknya. Buku ini terbahagi kepada dua fasa iaitu:

Fasa pertama: Pembongkaran secara tuntas mengenai alam jin.
Fasa kedua: Pengumpulan dan teknik ruqyah daripada al-Quran dan hadis bagi dijadikan senjata bagi melindungi diri daripada gangguan iblis, jin dan syaitan.

Malik Faisal bin Abdul Wahab berasal dari Bintulu, Sarawak.
Mendapat pendidikan awal di SRB ST. Anthony, Bintulu pada tahun 1983-1988, kemudian di SMK Bintulu, Bintulu (1989-1993) seterusnya ke Madrasah Al-Quran Bintulu dan Pusat Latihan Dakwah Hikmah, Kuching, Sarawak (1998-2000).
Beliau kemudian melanjutkan pengajian di Institut Agama Islam Negeri Sunan Ampel, Surabaya, Indonesia (2001-2004) dan selepas kembali ke Tanah Air beliau menyertai kursus Perguruan Lepasan Ijazah, Institut Perguruan Miri, Sarawak (2008).

Kini beliau bertugas sebagai guru kaunseling sepenuh masa di Sekolah Kebangsaan Jepak, Bintulu, Sarawak. Selain daripada itu, beliau juga salah seorang aktivis Kumpulan Ruqyah Syariyah Miri.
Buku Jampi Jelmaan Al-Quran & Hadis; Membongkar Rahsia Jin dan Sihir adalah buku sulung beliau bersama PTS.

Harga : RM26.50 (semenanjung)& RM29.50(sabah&sarawak)
Penerbit : PTS Islamika
Penulis : Malik Faisal

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Comments

Cari Kami di Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kedai Buku Al-Hidayah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger