Pengertian Tauhid

Pengertian Tauhid
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEio6_5My55fisn_nhSfHjUWUU77xnWN6V4w4CJU9ILh3qrMitTPxxTzYH194VDP_xub4SVvexwAJlxQsRS7oRQVfdbnT880VYC_1aZAVb_qOL8-zPUBz1hn8t7mYEy7bdNxx4EIpXrBW1vG/s72-c/pengertiantauhid.jpg
Sepatah Kata Dari PenterjemahSegala puji bagi Allah S.W.T., selawat dan salam buat Rasulullah S.A.W. serta keluarga dan para sahabatnya. Persoalan akidah merupakan persoalan terpenting di dalam kehidupan individu Muslim, ia sewajarnya diambil dari sumber yang sah dan terjamin.

Bagi setiap individu Muslim yang telah terseret jauh ke dalam arus jahiliah sama ada dari sudut pemikirannya atau akidahnya hendaklah kembali semula dengan mengimani dan mengamali ajaran Islam yang sebenarnya.

Kandungan buku "Pengertian Tauhid" (Hakikatul Tauhid) ini adalah antara buku-buku yang menyeru ke arah matlamat ini. Semoga individu Muslim dapat membaca dan menatapinya.Saya bersyukur kepada Allah kerana telah memberikan ketabahan dan kesabaran buat saya dalam menyelesaikan terjemahan buku ini.

Kelemahan-kelemahan dari sudut terjemahannya mungkin terdapat di dalamnya. Oleh itu saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada para pembaca yang bermurah hati membuat teguran dan pembetulan semoga kesempurnaannya dapat dihasilkan... InsyaAllah.
Wassalam.

Harga = RM6.00
Mukasurat = 112
Penulis = Dr. Yusuf Al-Qardawi
Penterjemah = Abdul Majid Bin Abdullah
Penerbit = Pustaka Salam Sdn Bhd

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Comments

Cari Kami di Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kedai Buku Al-Hidayah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger