Mendidik Anak Lelaki

Mendidik Anak Lelaki
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzUWWdlORFY9l2YpgOTRaLmXEC_8qPyGnd3sKP3Trvnr6Q7c_QFm9zwVWptJE9jZeHhNZiHcuXgxjbswob54TlVzy7rQnXAxsjYG2LyGJnSxMHP94FgPOcrW9q8x4MC6ZQcCsDTTmP6Ybo/s72-c/Mendidik_Anak_Lelaki-Final-320x477.jpg

"Luqman menasihati anaknya, ' Wahai anakkum sekiranya ada perkara sekalipun sebesar biji sawi, serta ia tersembunyi di dalam batu besar atau di langit ataupun di bumi, sudah tetap dibawa oleh Allah (untuk dibalasNya), kerana sesungguhnya Allah Maha Halus pengetahuanNya, lagi amat meliputi segala yang tersembunyi" (Surah Luqman)

Buku Mendidik Anak Lelaki menitikberatkan kepada pentingnya peranan ibubapa, khususnya bapa dalam memberikan perhatian dan bimbingan yang islamik secara berterusan kepada anak, khasnya anak lelaki. Mengapa bapa dan mengapa anak lelaki? Buku ini tidak bermaksud memandang remeh peranan ibu dan anak perempuan, namun kerana seorang bapa dan suami cenderung meninggalkan tanggungjawabnya sebagai pemimpin keluarga, sekaligus sebagai pendidik anak-anaknya kerana sibuk bekerja. Buku ini mesti dimiliki oleh para ibu bapa yang mengimpikan anak lelaki mereka menjadi pemimpin umat.


Harga : RM30.00/RM33.00
Penerbit : PTS Millennia
Penulis : Adnan Hassan Salleh
Muka Surat : 488

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Comments

Cari Kami di Facebook

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kedai Buku Al-Hidayah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger